ponedeljek, 29. december 2008

Ovratnica ;) 27. 12. 2008

Noč po ponesrečenem pristanku je bila dooolgaaaaa. Nikakor se nisem mogla namestiti v položaj, da ne bi bolelo. Zato smo zjutraj poiskali bolnico v Oaxaci. Dohtarca tam ni znala angleško, mi pa ne špansko. Nekako sem ji dopovedala, da sem padla na hrbet in da me boli vsa hrbtenica. Malo me je prešlatala in predpisala neko mazilo, s katerim naj se mažem po bolečih delih. Za konec pa je sestra še zapičila inekcijo v rit.
Potem smo se odpravili okrog 350 km dalje proti Puebli. Med potjo smo občudovali puščavsko pokrajino z zelo zanimivimi kaktusi, ki imajo obliko zobotrebcev. V višino merijo do 5 m. Nekatri se razcepijo in zgledajo kot prava drevesa.
V Puebli s težavo najdemo kvazi hotelček, ker je vse zasedeno od mehiških turistov, ki so prišli na novoletne počitnice. Ker je mene hrbtenica kar ornk bolela, smo se ponovno odpravili na lov za bolnico. Našli smo kliniko San Jose, kjer pa nas nikakor niso hoteli spustili notri. Potem so nas napotili v private kliniko Betania. To je izgledala malo bolj zaresna bolnica, s stilu našega kliničnega centra. Simaptična dohtarca spet ni znala angleško, je pa zato bolj strokovno opravila svoje delo. Slikali so mi vrat in ugotovili, da so vretenca malo zamaknjena. Dohtarca me je opremila z ovratnico in mi dala še dvoje tablet za povrh. Vse skupaj je koštalo 1710 pesosov.

1 komentar:

Preeti pravi ...

This post contains a good information and each word conveys a meaning.ovratnica